Am deschis geamul mic de sticla si am privit afara. Nimic impresionand, doar decorul de rasarit al unei noi zile. Nici acest lucru nu m-am mai impresionat… Am respirat adanc aerul diminetii. Un vant usor batea cu grija afara. Simteam o galagie acuta in suflet. Nu stiam ce sa fac. Statea si priveam. Am lasat geamul deschis si m-am indeparat… m-am asezat inapoi in pat… este ora 5. M-am culcat. Liniste… prea multa liniste. Brusc se creeaza haos… este un vis… sau nu… este o realitate. un pahar se sparge. Sunetul rasuna. Ma trezesc brusc. Ma arunc din pat asupra mobilului. Vad ca este ora 11. Foarte tarziu…. mai bine ramaneam treaz de la 5. Am inceput sa alerg de zor. Nu mai gaseam nimic, dar ma grabeam. Am ajuns langa masa. Am inceput sa caut… si nimic. Am lovit un pahar de sticla. Un sunet m-a strafulgerat si paharul s-a spart de podeaua camerei. Sunetul rasuna… vine moartea. Galagie si haos… mii de sunete distrug linistea de odinioara. Soarele apune…

