Galagia acum adanc rasuna,
Revolutia ne canta in struna,
Sistemul cu totii il schimbam,
Daramam si de zor umblam…

Dorinta de schimbare rasare,
Viitorul este scaldat in soare,
Asa ne place noua sa visam,
Asa ne place sa zburdam…

Partide nenumarate se insira,
Ca niste margele traira,
Si asa a aparut un imperiu,
Asa s-a nascut un sistem „viu”…

Si atunci Bunicuta raspicat a zis,
Tot ceea ce urmeaza nu este un vis,
Poate ca s-a terminat cu dictatura,
Dar am aranjat eu toata ura…

Si fiindca va iubesc am facut,
O noua constitutie cum am vrut…
M-am gandit numai la mine,
Am vrut sa ma imbogatesc pe sine,

Au trecut 20 de ani de atunci,
A trecut mult timp de la puci,
Si multe guverne s-au perindat,
Si multe mineriade s-au desfasurat…

Si uita asa statul s-a degradat,
Si tot ce a fost s-a cam furat…
Petromul s-a si vandut,
Sidex s-a cam pierdut…

Si mai este o banca de privatizat,
Cec Bank s-a tot dezvoltat…
Trebuie sa para ca functioneaza,
Ca oricum nimeni nu liciteaza…

O singura persoana a si castigat…
Inca nu s-a spus cine, cat a luat…
In 20 de ani nimic nu s-a schimbat…
Doar vise de autostrazi s-au perindat…

Si acum a venit o criza financiara,
Situatia devine cam precara,
Dar sacul cu bani nu s-a terminat,
Banii contribuabililor s-au furat…

Si Uniunea Europeana ne priveste,
Si ne spune ca ne pedepseste…
Si atunci toti politicienii se agita,
Sa scoata fum si sa minta…

Si tot acest haos acum,
Nu are nici o sansa sa devina scrum…
Fiindca este intens sustinut..
Chiar daca reforma s-a vrut…

Suntem o tara fara identitate,
Suntem o tara fara libertate,
Democratia la noi e o porcarie,
Menita sa ajute o rea gandire…

Ma intreb ce prevede viitorul,
Probabil ca toti o sa ne luam zborul…
Si ultimul o ce va mai ramane,
Va stinge lumina si va apune….

