M-am gandit sa fie si ceva distractiv. Sau asta incerc sa fac. Ceea ce urmeaza este peste asteptari:

„Vizualitatea statului de drept in Romania este intr-o extraordinara crestere. In alta oridine de idei superioare putem observa cu brio cum o gama larga (si variata) de institutii publice isi fac datoria zilnica la adresa umilului si imperturbabilului cetatea roman. Nu exista astazi nici o institutie care sa nu respecte cetateanul. Totul sau nimic, asa s-ar caracteriza aceste institutii care se straduie in profunzime sa sprijine viziunea cetateanului. Extinzand acest punct de vedere, putem sa observam toate comisiile care se fac pentru noi, toate comisiile care discuta problemele fundamentale. Simultaneitatea cu care aceste comisii dau raspunsuri adecvate este doar o coincidenta. Va puteti imagina trei comisii care lucreaza pentru binele dumneavoastra. Aceasta este societatea romaneasca. ”

 

Lasand totusi undeva in vise indepartate aceasta gargara buna de mass media, adevarul este mult mai crunt. Societatea romaneasca este in decadere. Eu unul ma gandesc cat de mult pierdem in fiecare zi. Ne pierdem din caracter, din personalitate… doar ca sa scriem ceva din bazaconiile de mai sus… si sa le mai si credem. Adevarul este ca trebuie sa schimbam felul in care gandim si in care facem orice… chiar si politica. Eu unul… am scris foarte multe poezii, si m-am axat pe inventarea unui curent literar care sa exprime situatia actuala. Altfel spus pentru asta am inventat „decaderismul”. Decaderismul este curentul literar, care incearca sa scoata in evidenta aceasta decadere a societatii actuale. Daca va reusi sau nu… asta… numai voi cititorii puteti decide.

