O adiere de vant usor,
Simt parca cum zbor,
Pletele se revarsa in fata,
Sufletul meu e legat cu ata

Pasesc printre frunze cazute,
Ma arunc in sunete pierdute,
Mii de frunze se prabusesc,
Niste ochi acum imi zambesc…

Refuz sa cred in trecut,
Nu pot sa traiesc o iluzie
Stiu bine ca totul e pierdut,
Dar imi creez confuzie…

Vantul bate puternic,
Sunt un om mult prea mic
Cerul acum s-a intunecat,
Un vajait m-a sfasiat….

Lumina acum se transforma,
Totul incepe si prinde forma,
Sub acoperire de fulgi de nea,
Alba, ea acum imi zambea…

Am privit-o cu atentie,
Ea s-a intors incet in vant,
Eu eram lipsit de intentie,
As fi vrut acum sa cant…

Am fost lovit de un vartej,
M-am pierdut intr-un nor bej
Incerc sa ies din zapada,
In fata mea ea sta sa cada…

Alerg franat de vant acum,
Vreau sa o prind din drum,
Este insa mult prea tarziu
Ea dispare intr-un nor cenusiu

(Sunt lovit de fulgi de nea,
In somn parca o vad pe ea…
Si brusc incep si pasesc,
Pe niste frunze ce zambesc….)

