Am pasit incet pe drum,

M-am pierdut deja in fum…

Totul era o ceata deasa,

Dar nu imi mai pasa…

Am inceput sa alerg acum,

Si inapoi foarte des priveam,

La trecutul care-i scrum

Si de vant rece muream…

As vrea sa dau timpul inapoi,

Sa schimb trecutul dinapoi…

As vrea sa ma intorc in trecut,

Sa refac tot ce s-a petrecut…

Dar, eu pasesc pe o cale…

Si este drumul vietii mele,

Pierdut intr-un nor de petale

Plin de atatea probleme

Este o sosea asfaltata,

Cu mii de suflete pavata

Si nu mai pot face nimic,

Sunt un om foarte mic…

Nu mai pot alerga pe drum,

Totul s-a pierdut acum…

Si cerul deja s-a inorat,

Si o picatura m-a si udat…

Am privit catre negrul cer

Mii de picaturi m-au lovit,

Dar eu tot mai pot sa sper,

In sentimentele ce le-am trait…

Atunci am privit in trecutul mut

Si tot ce a fost s-a petrecut…

Soarta nu mi-o mai pot intoarce,

Sufletul nu-l mai pot stoarce…

Si apa din nou m-a lovit,

Si am privit spre cer dezamagit

Si am asteptat un raspuns stralucit,

Si atunci moartea mi-a si zambit…

Stropi reci se coboara pe mine,

Mii de picaturi se pierd in sine,

Si un fata mea drumul s-a terminat

Un pod de apa a fost sfasiat…

