„Cine esti tu F? Crezi ca totul in filozofia ta se reduce la tine? Nu este posibil. Stiu ca ai relatii. Stiu ca unii te apreciaza. Imi imaginez ce sume invarti. Sau ce sume crezi ca invarti. Nimic insa nu te defineste. Te crezi un artist F? Eu unul nu cred ca esti. Nu te identifici decat cu natura umana clasica. Ce conteaza pentru tine? Banii si tot ce decurge de aici.
Ah, imi creezi dezgust. Esti scabos. Ce crezi tu ca poti sa realizezi? Crezi ca banii aduc fericirea? Esti cumva tipul omului modern si monden? Este trist ceea ce faci tu. Nu ma mai intereseaza. Si nici nu imi place. Nu ai morala. Nu ai un univers propriu. Poate ai un fel de univers… dar acolo se afla doar materie. Materia se distruge. O sa iei cu tine banii in mormant? Nu ai decat. Nu ma priveste. Totusi sper ca moartea te va elibera. Te va ilumina. Nu va fi oare prea tarziu?
Spune-mi F ce vrei tu sa fii? De ce doar banii te indentifica? De ce asa te comporti?
Natura umana este in decadere. Principiile nu mai exista. Iluzia este un model. Eu ma intreb unde o sa ajungem… de fapt stiu un lucru clar… am plecat de nicaieri… ca sa ajungem nicaieri… este ca si Luna care se invarte in jurul planetei noaste… a plecat dintr-un loc si va ajunge din nou acolo. Oare ea nu a obosit?
Eu cu certitudine am obosit.”

