Ce defineste un creator ca fiind un scriitor? Mi-am pus aceasta intrebare. Mai concret cine decide cine este sau nu un scriitor? Publicul, cititorii? Criticii? Profesorii… cine? Unde se afla esenta unei scrieri? Eu personal… acum trec printr-o perioada in care ma intreb… cine sunt… de unde vin… si unde ma duc. Ce vreau eu sa fac prin ceea ce scriu? Vreau sa schimb ceva. Trebuie sa aduc ceva nou. Pe caile pe care eu am calcat au mai calcat si altii de atatea ori cu multi ani inaintea mea. ma intreb cu ce sunt eu diferit? Poate ca sunt. Imi este imposibil sa judec. Stiu doar ca am ajuns la o intersectie, unde drumurile se despart. Un drum este al poeziei… un drum este al prozei. Pot sa merg pe ambele drumuri… sau pe niciunul. O decizie trebuie sa iau. Au trecut doi ani de cand am ales sa merg pe ambele drumuri. Au fost oameni care m-au sustinut in aceasta decizie si oameni care s-au opus. Am ajuns din nou la aceasta intersectie si nu stiu ce sa fac… ce drum sa aleg. As vrea sa aleg ambele drumuri… dar nu cred ca pot sa merg pe ambele drumuri. Trecut si praf in viitor. Atat imi ramane din cei doi ani de scris poezii.

