Am o mica dilema. 😀 Am nevoie si de ajutorul vostru. De opinii si idei. Am reusit sa gasesc o tipografie, de fapt mai multe tipografii la care sa imi fac o carte de poezie. Poeziile le-am adunat sunt 84 de poezii (aproximativ 90 pagini in word). Dilema mea existentiala… este in felul urmator: sa ma duc la tipografie si sa ma aleg cu carti? Sau sa mai astept. In fapt, problema mea… este ca… nu am gasit sprijin, sa fac publicitate la posibila mea carte. Asadar risc sa ma aleg cu 300 de exemplare, sau mai multe dintr-o carte pe care nu o va cumpara nimeni. Voi ce ziceti? Cum sa fac… cum sa procedez, cu cartea mea de debut? O mare problema este… ca eu nu am nici un nume in acest domeniu si nici nu stiu cate exemplare as putea sa vand. Nici nu stiu cine mai citeste in ziua de astazi poezie. Probabil ca nimeni. In conditiile astea… am ajuns sa imi pun aceasta dilema. Nu as vrea sa mai dau si bani si sa ma aleg cu 300 de volume pe care sa le pun pe toate la mine in vitrina. Daca aveti orice sugestie in acest sens, o astept cu deschidere. Daca as fi avut in spate o editura, sau o revista as fi avut mai mult noroc poate… dar nu am. Repet, orice opinie este binevenita.
Va multumesc!

