Sentimentul de confuzie pe care neasteptatul il creeaza e unic. Nu stiu cum este pentru altii, dar pentru mine a fost clar ca imaginatia mea nu a reusit sa cuprinda realitatea care a urmat, iar atunci cand realitatea m-a lovit, constientul nu a fost in stare sa accepte. Este foarte dificil sa fii sub presiune si sa nu stii ceea ce ai de facut, pentru simplu motiv ca nu erai pregatit pentru asa ceva. Da stiu suna foarte banal sa spui, nu stiam ce urmeaza si ar fi trebuit sa ma pregatesc… dar cand nu stii ce urmeaza pentru ce sa te pregatesti? Ei bine eu nu m-am pregatit si daca ma pregateam ar fi fost acelasi dezastru. Ajungi in anumite momente in viata sa te trezesti cu un fapt implinit pus pe masa care mai trebuie putin aranjat eventual. Asa am patit eu, eram intr-un laborator in care am stat 3 ore sa ma gandesc ce sa fac si nu am fost multumit. Solutia pe care am gasit-o a fost ridicola chiar si pentru mine si am inteles ca era un compromis. Altii au spus, da a fost foarte usor, noua ne-a iesit tot. Sincer nu cred, poti sa fii si un geniu, dar sa rezolvi o problema care in realitate nu are o rezolvare e stupid. Daca problema nu are o solutie clara, atunci de ce sa te mai lauzi ca ai rezolvat-o? Natura umana este uneori prea complicata chiar si pentru imaginatia mea. Viata este in realitate un compromis, cedezi ceva pentru altceva si iei decizii complicate. Cu totii luam decizii, unele bune, altele rele, dar destinul ramane acelasi. Cand realizezi ca mai ai cateva secunde si un tren te va lovi, incerci sa te feresti, dar daca nu vezi trenul nu ai de ce sa te feresti si te loveste in plin. Asa este si viata, un tren scapat de sub control.

