Ultima creatie in materie de poezie. 😀 Putin cam conservatoare si cu o tenta de agricultura:)) (traditionalism). In mod normal asta nu e stilul meu… dar din lipsa de inspiratie… Proza nu am mai scris, pentru ca nu am in acest moment nici un fel de idee pentru proza, dar chiar nimic interesant.

Picatura cu picatura,
Culoarea ta se transforma…
Chipul tau prinde ura,
Si incet, incet se diforma…

Ma privesti fara sa spui,
Ca vrei sa ma mai iubesti
Te retragi si nu te impui,
Parca incerci sa te feresti…

Pasesti pe piatra rece,
Si asculti pasul cum trece
Esti putin dezonorata,
Ca ma asculti inca o data…

Susoteli infinite in fundal,
Imi desfasori un zambet,
Un ras aproape criminal
Si imi spui ca sunt imperfect…

Te ascult si inca tac
Am impresia ca te-ai pierdut,
Te intorc si te desfac
Ca pe un tractor vandut

Piesa cu piesa te despart,
Nit cu nit te pierd,
In cutii vechi te impart,
Trecutul tau il dezmierd…

Campul odinioara fertil,
Sta acum napadit de paraziti,
Iar eu cad singur si inutil
In moartea unor nemultumiti…

